Shoty nootropowe w płynie – Redline Noo-Fusion

Kolejny produkt wzmacniający percepcję! Nootropy jak już wspominaliśmy wiele razy przeżywają swój renesans. I firma która jest weteranem w tworzeniu shotów energetycznych – VPX czyli brand mający pod swoją banderą najprawdopodobniej najbardziej popularny shot przedtreningowy na świecie o nazwie Bang postanowiła rozszerzyć swoją ofertę w tym kierunku. I w ten sposób powstał opisywany dzisiaj przez nas Redline Noo-Fusion!

VPX Redline

Linia Redline może kojarzyć się adeptom suplementacji starającym się zrzucić nadmierną tkankę tłuszczową. W końcu pod tą linią wyszedł jeden z najbardziej skutecznych spalaczy tłuszczu – VPX Redline Hardcore. Jednakże producent postanowił rozszerzyć tą linię w zupełnie innym kierunku, jednakże obecnie najbardziej popularnym – w kierunku wsparcia naszego układu nerwowego.

Ciężko ukryć że nootropy przeżywają obecnie swój renesans. Popularyzacja pracy umysłowej, e-sportu i coraz bardziej obciążający psychicznie styl życia skłania coraz większą ilość ludzi do zadbania o swój centralny układ nerwowy. Każda szanująca się firma suplementacyjna musi oczywiście wykorzystywać trendy na rynku, nie dziwi więc nowa propozycja firmy VPX.

VPX Noo-Fusion

Skład produktu Redline Noo-Fusion
Skład produktu Redline Noo-Fusion

Jak widzimy, mamy kluczowe dla poprawnej stymulacji połączenie kofeiny oraz L-teaniny (osobiście uważam to za najbardziej efektywne połączenie we współczesnej suplementacji!). Jednakże to byłoby zdecydowanie za mało na dobry produkt nootropowy. Co więc znajdziemy dalej?

Solidna dawka betainy obniży poziom homocysteiny. Ten, bardzo rzadko sprawdzany czynnik często rzutuje na obniżoną ogólną wydolność organizmu.

Cognizin, czyli cholina w formie cytokoliny (formy choliny z największym potencjałem nootropowym), będąca prekursorem acetylocholiny, czyli głównego przekaźnika w naszym układzie nerwowym jest kluczowa w jego optymalnym działaniu. Za to dodatek johimbiny wpłynie na lepszy nastrój, podwyższoną motywację oraz poziom energii.

Podsumowanie

Obecnie produkt można kupić w pojedynczych puszkach oraz większych opakowaniach (12 puszek w opakowaniu) na oficjalnej stronie producenta lub na stronach jego dystrybutorów w 9 różnych owocowych smakach. Jedynym sporym mankamentem jest cena – za opakowanie 12 puszek na stronie producenta zapłacimy 40$, czyli ponad 150 złotych! Czy 12 porcji produktu jest tyle warte? Na to pytanie każdy musi odpowiedzieć sobie sam we własnym zakresie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *